søndag 20. juni 2010

party all night long..

yes.. da har jeg vært på grillparty hos noen venner av meg som heter debbie og philip, sammen meg marie og theaa! deg var koselig ;)

heh.. vi spilte bordtennis, og man kan vel si jeg sugdee.. men jeg var ikke den eneste, marie var ingen storsjarmør hun heller!

men... etter vi var gode og mette med mager fulle av hamburgere,pølser, kyllingspyd, og kake, så spilte vi wiii!! og jeg fikk vist mine syke SKILLS i baseball!! neidaahh, men jeg eide faktisk i baseball, tennis derimot, der skal jeg innrømme at philip kanskje slo meg..

hadde ikke med meg min venn frank dessverre (frank er speilrefleksen min, sånn hvis du ikke var kul nok til å vite det), så det blei itte no bilda i dag gitt.. men ein anna dag sjø!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar